Ależ ten miesiąc szybko zleciał! Moje plany związane z systematycznym dodawaniem recenzji spaliły na panewce. Winna jestem ja, bo w moich zawirowaniach wyjazdowo-maturalno-rekrutacyjnych, kompletnie zaniedbałam bloga, a chyba przede wszystkim książki. Z tego powodu zarówno stosik jak i liczba przeczytanych książek nie powalają ilością. Mam jednak nadzieję, że w ciągu tych 3 miesięcy wakacji nadrobię obie te rzeczy, mimo że jednocześnie będę pracowała. Ale to już inna historia :). Nie przedłużając oto książki, które udało mi się przeczytać:
1. Carlos Ruiz Zafon "Marina"
2. Stephen Chbosky "Charlie"
3. Susan Ee "Angelfall"
4. Eva Voller "Magiczna gondola"
5. Tammara Webber "Tak blisko"
Najlepsza książka: "Tak blisko"
Najgorsza książka: brak
Największe pozytywne zaskoczenie: "Magiczna gondola"
Stosik, prezentuje się następująco:
Idąc od góry:
1. Janet Evanovich "Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy" - Glamour
2. Susan Ee "Angelfall" - LC
3. Carlos Ruiz Zafon "Marina" - Biblioteka
4. Alison Goodman "Eon. Powrót Lustrzanego smoka" - wymiana na LC
I to wszystko w czerwcowym podsumowaniu. Życzę wszystkim wspaniałych wakacji, pełnych wrażeń i spędzonych w najlepszym towarzystwie :).
Też mam teraz na stosiku "Jak upolować faceta". Glamour zrobił nam bardzo fajną niespodziankę na wakacje :)
OdpowiedzUsuń"Angelfall" to niesamowita książka! :)
Czerwiec jest słabym miesiącem w naszym czytelnictwie. Miejmy nadzieję, że w wakacje to nadrobimy! :)
Ja również skusiłam się na Glamour z książką. Gazety szybko się pozbyłam, ale pierwsza część o Stephanie Plum bardzo przypadła mi do gustu. Teraz pochłaniam drugą :)
OdpowiedzUsuńPięć książek to ładny wynik, też życzę Ci udanych wakacji. Zazdroszczę "Angelfall" :-)
OdpowiedzUsuń