27.12.2013

30 Day Book Challenge.

Po długiej nieobecności postanowiłam wrócić do blogowania. Ta trzymiesięczna przerwa była spowodowana jednym - studiami. Tak wciągnęłam się w to całe 'studiowanie', że brakowało mi zupełnie czasu na książki i bloga. Postanowiłam jednak spiąć pośladki i znowu zacząć pisać recenzje. Tym bardziej, że dzięki kilku dniom wolnego przeczytałam parę książek więc mam materiał na posty.
Kilka dni temu natknęłam się na ciekawy TAG, który przy okazji pomoże mi w systematycznym pisaniu postów. A więc do dzieła!

Dzień 1: Najlepsza książka, którą przeczytałaś w zeszłym roku.

Miała być jedna książka, a będą aż trzy! Mam tu na myśli trylogię 'Delirium' Olivier Lauren, którą ubóstwiam i kocham całym sercem. Świetnie napisani bohaterowie, akcja, emocje - to wszystko znajdziecie w tych książkach. Tu moja recenzja ostatniego tomu trylogi.

Delirium - Lauren OliverPandemonium - Lauren OliverRequiem - Lauren Oliver

Brak komentarzy

Prześlij komentarz