28.09.2014

Podsumowanie września


Po mimo najszczerszych chęci, nie udało mi się wytrwać w moim postanowieniu aby przeczytać większą ilość książek. Za każdym razem gdy już miałam zacząć coś czytać ciągle coś stawało mi na drodze. Na szczęście udało mi się wygospodarować trochę czasu aby przeczytać parę książek.
1. 'Pozostawieni' - Tom Perrotta
2. '7 razy dziś' - Lauren Oliver
3. 'Miasto niebańskiego ognia' - Cassandra Clare
4. 'Jedyna' Kiera Cass
5. 'Morze spokoju'  - Katja Millay
6. 'Piękna katastrofa' - Jamie McGuire
Zrecenzowałam 2 z 6 książek.
Najlepsza książka: 'Miasto niebiańskiego ognia'
Największe zaskoczenie: 'Morze spokoju'
Największe rozczarowanie: 'Pozostawieni'

Jeśli chodzi o najlepszą pozycję to w tym miesiącu będzie to bezapelacyjnie 'Miasto niebiańskiego ognia'. Mimo kilku niedociągnięć to i tak uważam, że ta część była świetnym zakończeniem całej historii. 'Morze spokoju' było dla mnie miłym zaskoczeniem. Książka niesamowicie mnie wciągnęła mimo dość męczącego początku. Spodziewałam się kolejnej powieści YA o podobnym, utartym już schemacie i owszem. w pewnym sensie to dostałam, ale sposób w jaki to wszystko było zapakowane sprawił, że jeszcze długo nie mogłam przestać myśleć o tej historii. Największym rozczarowaniem okazała się być książka 'Pozostawieni'. Skusiłam się na nią kierowana serialem HBO i zawiodłam się. Początek przypominał mi 'Trafny wybór', więc byłam dobrej myśli. Cała historia nie zrobiła jednak na mnie wrażenia.

1 komentarz: