1.10.2014

Stosik październikowy



Kolejny miesiąc zbliża się ku końcowi, a wraz z nim rozpoczyna się mój nowy rok akademicki, Nie mogę się już doczekać zajęć. Jesień to moja ulubiona pora roku, wieczory robią się coraz dłuższe, a herbata wypita przy lekturze dobrej książki (i najlepiej pod grubym kocem) smakuje jeszcze lepiej.
Stosik nie jest zbyt okazały, bo w sumie nie planowałam żadnych konkretnych zakupów. Mam już listę tytułów, które kupię na Targach Książki w Krakowie więc nie chciałam za bardzo zmniejszać budżetu przeznaczonego na ten cel. 
Przy okazji pokażę wam także książki, które kupiłam lub wymieniłam w czasie wakacji. Przeczytałam jak na razie 3 z nich - 'Hopeless', 'Morze spokoju' i 'Pozostawionych'. Aktualnie czytam 'Niezbędnik obserwatorów gwiazd', a za 'Wielki Błękit' i 'Przez bezmiar nocy' zabiorę się po ponownym przeczytaniu pierwszej części,  'Przez burze ognia'. 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz