2.06.2013

Podsumowanie maja

Ależ ten maj szybko zleciał. Jeszcze niedawno siadałam na sali gimnastycznej pisząc matury, a tu już przyszedł 1 czerwca, a z nim Dzień Dziecka. Mimo tego starałam się czytać książki na bieżąco, choć różnie tym bywało. Niedawno wróciłam z wyjazdu, na który (o zgrozo!) wzięłam tylko jedną książkę. Na szczęście była tam księgarnia Matras, w której kupiłam parę książek, ale o tym za chwilę. Jeśli chodzi o recenzje, to oprócz dwóch, miałam w planie jeszcze kilka ale brak czasu i internetu sprawił, że moje plany poszły się paść :). A jak minął wam Dzień Dziecka? Dostaliście w tym dniu jakąś książkę? Jeśli tak, pochwalcie się tym w komentarzu. Może dzięki temu wpadnie mi w oko jakaś fajna książka :).
A w maju przeczytałam:
1. Ernest Cline "Player one"
2. Erika Leonard "50 twarzy Greya"
3. Erika Leonard "Ciemniejsza strona Greya"
4. Erika Leonard "Nowe oblicze Greya"
5. Marie Lu "Legenda. Rebeliant"
6. Marie Lu "Legenda. Wybraniec"
7. John Green "Gwiazd naszych wina"
8. Becca Fitzpatrick "Szeptem"
9. Becca Fitzpatrick "Crescendo"
10. Becca Fitzpatrick "Cisza"



Uff, trochę tego jest, ale i tak nie pobije dziewczyn, które potrafią przeczytać 2 razy tyle. Jeśli natomiast chodzi o stosik, to prezentuje się on następująco.


Idąc od góry:
1. John Green "Gwiazd naszych wina" - Matras
2. Matthew Quick "Poradnik pozytywnego myślenia" - Biedronka (jest w cenie ok. 27 zł, więc jeśli jeszcze się zastanawiacie nad kupnem, to nie ma co dłużej czekać)
3. J.K. Rowling "Trafny wybór" - Allegro
4. Ernest Cline "Player one" - LC
5. Marie Lu "Legenda. Wybraniec" - Matras
6. Marie Lu "Legenda. Rebeliant" - Matras

To wszystko jeśli chodzi o maj. Mam już wakacje (hell yeah :)), więc będę się starała dodawać recenzje systematycznie.

3 komentarze:

  1. "Gwiazd naszych wina" to genialna książka i nic tu dodawać nie muszę. :) Kilka dni temu przeczytałam "Rebelianta" i jestem po prostu zachwycona, nie mogę się doczekać przeczytania 2 części. Mam na półce na szczęście, więc to kwestia czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Poradnik pozytywnego myślenia"! Cudo, film również bardzo dobry :). "Trafny wybór" przeczytałam, ale nie wiem, czy postąpiłabym tak, gdyby nie moja długoletnia sympatia do autorki. Mnie powieść nie zachwyciła, ale warto zajrzeć :)
    Pozdrawiam i życze miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Trafny wybór" trafił w mój gust, więc gorąco polecam. A co do "Poradnika..." czekam aż ktoś odda w mojej bibliotece i będę mógł wypożyczyć. :)

    OdpowiedzUsuń