2.02.2015

Podsumowanie stycznia

Czy wam styczeń także tak szybko minął? Obiecałam sobie większą systematyczność i wszystko poszłoby po mojej myśli, gdyby nie jeden mały szczegół - sesja! Od jakiś dwóch tygodni mam już egzaminy, jednocześnie chodzę na zajęcia i zaliczam kolejne kolokwia. Nie miałam więc czasu na czytanie ani na pisanie recenzji, nad czym bardzo ubolewam. Przede mną jeszcze cztery egzaminy, ale jestem dobrej myśli. Prawdopodobnie pierwsze 'regularne' posty pojawią się już w pierwszym tygodniu lutego. Trzymajcie więc kciuki, żebym zdała wszystkie egzaminy bo jak na razie idzie mi całkiem nieźle i bez żadnej poprawki (i oby tak zostało :D).

W styczniu przeczytałam tylko 6 książek, z czego dwie z nich przeczytałam już po raz drugi.
1. 'Szklany tron' Sarah J. Mass [Recenzja]
2. 'Korona w mroku' Sarah J. Mass
3. 'Niezbędnik obserwatorów gwiazd' Matthew Quick
4. 'Beta' Rachel Cohn
5. 'Cinder' Marissa Meyer
6. 'Scarlet' Marissa Meyer

Najlepsza książka miesiąca? Trudny wybór, bo aż 4 pozycje zasługują moim zdaniem na to miano. 'Szklany tron' i 'Koron w mroku' to moje noworoczne odkrycia, o których na pewno będę wspominała nie raz i nie dwa. Trochę się opierałam przed ponownym czytaniem Sagi Księżycowej, ale przyznam się bez bicia, że zakochałam się w tych książkach. Nie wiem czemu stało się to dopiero za drugim razem, ale lepiej późno niż wcale. Po 'Becie' nie spodziewałam się jakiegoś efektu łał, ale przyznam, że lektura była miłą odskocznią od codzienności. Najbardziej jednak zawiodłam się na książce Matthew Quicka - ciężko się ją czytało i nie mogłam wkręcić się w historię.

A wam jak minął styczeń? Pochwalcie się jakie książki przeczytaliście! :D

Brak komentarzy

Prześlij komentarz